#1 Skrevet September 27, 2004 pizza møte nå på søndag eller? har høst ferie.. jippi.. hjem å drikke:) .. hadde vert kult med pizza møte da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2004 Tenkte det ja.Forske litt på tur til Idre,og planlegge et lite vintertreff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2004 Snadder.... Bakrus fra OJ passer perfekt ilag med Pizza;) Fått vekk skranglinga også no! Tjo og hei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2004 klaffer bra med høstferie da:) snakkes på søndag da.. heheh noen som har en plass ledig eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Dag Sverre Skytterholm Snadder.... Bakrus fra OJ passer perfekt ilag med Pizza;) Fått vekk skranglinga også no! Tjo og hei.. Skranglinga i hodet ditt får du ALDRI vekk Dag Sverre............ :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Pål Fivelstad Skranglinga i hodet ditt får du ALDRI vekk Dag Sverre............ :D Hehe... Hmm no når e e ekte medlem og ikkje "juksa" så skulle e kanskje møtt opp e me.. Får sjå ka tid e kjem ut att fra bygdå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2004 Får komme en tur jeg også da. Har tatt til fornuft og flytta tilbake ålebyen jeg no:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Trond Kenneth Nørve Får komme en tur jeg også da. Har tatt til fornuft og flytta tilbake ålebyen jeg no:D Hehe va ikke tøft å bo i Oslo lenger ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Trond Kenneth Nørve Får komme en tur jeg også da. Har tatt til fornuft og flytta tilbake ålebyen jeg no:D Jeg tok til fornuften og dro til Østlandet igjen, men har ikke klart å få meg noen jobb igjen her nede, så lommeboka er slunken og jeg sitter og mimrer om de feite lønningene fra Ålesund.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Pål Fivelstad Hehe va ikke tøft å bo i Oslo lenger ?? Nei egentlig ikke,men eneste fordelen ved å bo i oslo var vel kun at det er kort vei til alle treff:D Ble litt for dyrt med leilighet alene der 5-6000 i mnd ut vinduet er ikke det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2004 Når bli møtet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2004 Søndag kl. 19 som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2004 Må dokke huske på pizzamøte no da ikveld.........planlegging av Idre osv osv. Tror e må ta taxi til Peppes idag e hehe,havna på nachspiel med naboen å kom hjem i 7-tia....hikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2004 betyr dette at vi stiller i samme klasse eller pål? kansje vi skal spleise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2004 Opprinnelig postet av Gunnar Haugen betyr dette at vi stiller i samme klasse eller pål? kansje vi skal spleise? Hehe akkurat idag gjør vi vel det........kanskje e blir kjørbar til 7 ikveld da. Akkurat no skal e iallfall ligge langt unna alt som hete kjøretøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 3, 2004 hmmm dårlig gjort da får ikke lov å leike med kjøre tøy før etter kl7 engang i 2007... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 3, 2004 Åii..........fått vite eksakt dato og straff å slikt da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 3, 2004 straffa va å være i lag me de på byen i 3 mnd frem over!!! nei har ikke fått vite noe.. men etter reglene så blir det mellom 25-30 mnd med søndager frem over.. og noen uker å kose meg med hammer å stripete drakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...