#1 Skrevet Mars 16, 2008 Fant en side på interett hvor man kunne få sjekket listeprisen for 15kr Sjekket på bilen min: Audi S6 2,2t Vare 1995 mod. Listeprisen jeg fikke var: 69120kr. Avvik kan forekomme pga avg.endr. Syntes det virket litt lite jeg:( Noen andre som er enige med meg eller er den faktisk så lav: klø : M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2008 Vist du går på dinside.no kan du sjekke markedsverdien helt gratis:) Den er den som er mest avgjørende hva du får for bilen din når/vist du skal selge den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2008 Ok, Har du link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2008 Her har du;) http://www.dinside.no/php/art.php?id=104523 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2008 Rimelig begrenset disse kalkulatorene da... Vurderer jo ikke ekstra utstyr, felger, generell tilstand o.s.v. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2008 Tror vel markedsprisen her ligger rundt 100000,- avhengig av tilstand og ekstra utstyr. Jeg solgte min for 100000,- + for ca 1 år siden, og den var veldig bra stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2008 Prisen på disse bilene er nok unaturlig lav, en får jo det samme for en 80/A4 stasj av samme årsmodell.. Hvorfor ikke disse flotte, store, spreke bilene ikke holder en høyere pris, skjønner ikke jeg.. Men sånn skal det vel kanskje være! Allikevel er det ofte store forskjeller i pris, har sett '95 S6 til alt fra 58-150' med lite sprik i utseende og km.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2008 Driver å kikker etter en S6 stv el vare selv nå, og ser at prisene varierer veldig. Alt fra 80 000 til 180 000 har jeg sett de ligg til, så ikke så lett å bli klok på hva en slik bil er verd. Ser de fleste har rundt 200 000 km og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2008 Hoho, her var det mange rare summer !! Nei, det finnes så mange utrasserte utgaver av disse, så listeprisene er det bare å drite i... Hadde glatt betalt 135,- for en strøken S4 5 seter.. Jeg har en S6 sedan, disse er det pr dags dato ingen tilsalgs av her til lands... ALDRI om jeg hadde solgt den for under 150 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2008 Hoho, her var det mange rare summer !! Nei, det finnes så mange utrasserte utgaver av disse, så listeprisene er det bare å drite i... Hadde glatt betalt 135,- for en strøken S4 5 seter.. Jeg har en S6 sedan, disse er det pr dags dato ingen tilsalgs av her til lands... ALDRI om jeg hadde solgt den for under 150 Bra noen er enig i meg her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2008 Neij, jeg synes også at det er viktig hvordan bilen er holdt. Er den holdt god av en fanatiker eller er den kjørt knapt uten å skifte olje på motor, diff og girkasse. Servicehefte etc. er også vesentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...