#1 Skrevet Mars 16, 2008 Hei! Har en A4 1.8T med litt trøbbel.... Så fort motoren får litt last, når turbotrykket legger seg litt over .5 bar så begynner den å fuske noe voldsomt. Tenkte det var bankesensorene som trakk tilbake tenninga, siden det er det som skjer. Tror jeg. Så jeg byttet disse i dag. Uten særlig hell. Syntes nesten den ble mer følsom nå.... Det var 1400,- rett ut vinduet.. :-P I Vag-Com så får jeg melding om at Spjelhuset ( G60 ) har usansynlige verdier. Kan dette gjøre at hjernen skjærer ut når jeg gir så-så mye gass? Bilen er chipet hos ESTuning.. Vurderer å høre med Egil om det går ann å kjøre diagnose på hjernen.. Er veldig kjedelig når bilen oppfører seg sånn som man sikkert skjønner Noen som kjenner seg igjen? På forhånd takk for tilbakemelding :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2008 Har også prøvd å koble ut LMM, da oppførte den seg dafft. Har prøvd med en annen LMM som jeg håper var i orden, men bilen oppførte seg helt likt. Har prøvd med annen tenningsmodul, uten noe forskjell i det hele tatt.. Kan det være coilene? Virker veldig rart det men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 Hei! Da har jeg også prøvd å nullstille feilkoder i VagCom og rekalibrere spjelet via VagCom. VagCom sier ADP-OK når den er ferdig.. Men bilen oppfører seg så og si likt.. Ble litt forbedret ved lavt pådrag men Noen som har noe mer å tilføye kanskje? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2008 prøv ny resirk ventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2008 Hmm.. Hva slags effekt skal det ha? :-) Har litt problem med å oppnå mer enn 0.6 bar så det kan jo være noe bak det.. Noe begrunnelse for å bytte? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2008 Åssen er tilstand på turboen din? bruker bilen mye olje? Hvordan ser plugger ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 Høres ut som min det der.. Få lånt deg 4 nye colier og prøv. Det som var feilen på min. prøvde å bytte bare en og en, men det hjalp ikke, 4 nye så ble det gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...