RH RAT felger og info om RH Multi-Fit system?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen dekk og felgforhandlere som har RH Rat som lagervare. Eventuelt andre fete RH felger. Om det er 18" eller 19" felger, spiller ingen rolle, da jeg skal sjekke om de passer min A6 i forhold til bremsene.

Er det noen som vet noe mer info om dette RH/Antec sitt Multi-fit system? Er dette bare standard spacere? (Dette kan kanskje være løsningen for min a6 2.7t)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For deg hadde det kanskje vært billigere å bytte bremser.... syntest du aldri finner felger som passer jeg. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par sånne felgsett som krever "spacere".. Bl.a RH..

Må være spacere med akkurat rett diameter utvendig pga sentreringa på felgen mot spaceren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par sånne felgsett som krever "spacere".. Bl.a RH..

Må være spacere med akkurat rett diameter utvendig pga sentreringa på felgen mot spaceren.

Jepp og derfor må man vel bruke RH sine egne spacere som er minst 20mm når man benytter felg som har en annen boltsirkel enn 5x112. Ok system i teorien, men egentlig noe drit å måtte montere spacere hver gang man skifter hjul, pluss at sannsynligheten for å få ubalanserte hjul øker drastisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.