#1 Skrevet Mars 16, 2008 Hei! Har fått tak i instrumentpanel til audi 100 med ekstra visere (klokke, oljetemp og voltmeter). problemet mitt er at oljetemp og klokke ikke fungerer. kikka litt med en annen 100 som har samme visere. han har oljetemp og oljetrykk. Så at på baksiden på hans instrumentpanel er det en tilbokbling med to pinner, han hadde en plugg tilkoblet denne, men ikke jeg. antar dette er oljetemp og oljetrykk. Stemmer det? og hvor henter jeg signalet til ojletemp-føleren? må jeg borre i blokka å sette inn en føler? Og klokka, hva kan være galt med den? Vil ikke stilles engang: klø : Merk, detter er en AAR motor. Takk for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2008 Klokka skal fungere av seg selv, så hva som gjør at den ikke virker vet jeg ikke. Sjekket at alle pluggene sitter skikkelig i bakpå panelet? Oljetemp må du inn med føler for ja, men du trenger ikke borre i blokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2008 Klokka skal fungere av seg selv, så hva som gjør at den ikke virker vet jeg ikke. Sjekket at alle pluggene sitter skikkelig i bakpå panelet?Oljetemp må du inn med føler for ja, men du trenger ikke borre i blokka. Alle plugger sitter i ja, voltmeteret fungerer også.. Hvor setter jeg denne føleren da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2008 Bump, ingen som vet noe eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...