#1 Skrevet Mars 17, 2008 Håper dette er rette plassen å spørre om slikt... Sitter å vurdere golf 5 med dsg-kasse, men det er så godt som ingen av dem som har f1-giringen på rattet. Men etter litt snoking på tmtuning.com så fant jeg et R32-ratt med f1-giring. Vil dette fungere selv om det ikke er giring på rattet orginalt?? Ligger alt det elektriske klart slik at det bare er plug-and-play, eller er det vanskeligere enn som så?? Mvh, John Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2008 Dette lurer jeg også på ...... 07 Touran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2008 det må da være en kar her inne som jobber på møller som vet om dette er mulig eller ei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2008 Må ha ny styreenhet for å få dette til å virke, vurderte dette på en vw golf gt med dsg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2008 Er dette en enhet som ligger i 1500kr klassen, eller 15000kr klassen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2008 Noen som vet?? Står på kanten å bestille bil, og vet ikke om jeg skal velge med dsg eller ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2008 skal du bestille ny bil kan du bestille den med R32 med giring på rattet. da ligger alt koblet opp..du må da vente lenger på bilen da den må bygges spes for deg.. oftest så selger selgerne kun biler som står i oslo eller på lager i tyskland..forhør deg litt med en god selger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...