#1 Skrevet Mars 17, 2008 noen som vet hvordan felg dette er? verdi? står RH på logoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2008 Heisann! ser ut til å være Porsche turbo twist replica! http://www.rh-wheels.com/index.cfm?P=wheels_detail&PID=77431 mvh Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2008 Heisann!ser ut til å være Porsche turbo twist replica! http://www.rh-wheels.com/index.cfm?P=wheels_detail&PID=77431 mvh Erik Tøft:) vet du om disse har mye verdi brukte? replica, betyr det at det er en kopi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2008 Tøft:) vet du om disse har mye verdi brukte? replica, betyr det at det er en kopi? har du slike felger til salgs?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2008 Replica betyr kopi/etterligning ja.........RH felger er kjent for å være litt "myke" så sjekk godt innsiden på felgen om den har noen bulker på felgkanten. Spørs litt på størrelsen med tanke på prisen og om det følger med adapter. Jeg ga 4000 kr for 4 stk greie 18 tommere med adapter for noen år siden. Hadde ikke gitt noe mer enn det for de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2008 har du slike felger til salgs?? vurderer å selge dem jeg har bilde av, men er ikke helt sikker ennå. Syns dem kler bilen godt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2008 Replica betyr kopi/etterligning ja.........RH felger er kjent for å være litt "myke" så sjekk godt innsiden på felgen om den har noen bulker på felgkanten. Spørs litt på størrelsen med tanke på prisen og om det følger med adapter. Jeg ga 4000 kr for 4 stk greie 18 tommere med adapter for noen år siden. Hadde ikke gitt noe mer enn det for de. Det skal jeg sjekke ut. 17" felg med 225-35 dekk, har adapter også. hvis dem er ikke er verdt mere enn 4000 så kan jeg like godt beholde dem.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2008 Det skal jeg sjekke ut.17" felg med 225-35 dekk, har adapter også. hvis dem er ikke er verdt mere enn 4000 så kan jeg like godt beholde dem.- Tror nok ikke du får noe mere enn det nei......bare behold dem du. Synes de kledde bilen din meget godt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...