#1 Skrevet Mars 17, 2008 Lyspærebytte på gang og manualen sier at lampa må ut. Funnet den ene skruen innenfra bagasjerommet og løsnet denne..lampen henger da kun i ytterkant mot skjerm. Her har jeg forstått det er et slags ledd/klips løsning...Hvordan vri/bende dette av uten å ødelegge hele lykta...tør ikke ta i mer jeg nå. Noen som har gjort dette selv før med suksess? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2008 ingen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2008 Lyspærebytte på gang og manualen sier at lampa må ut. Funnet den ene skruen innenfra bagasjerommet og løsnet denne..lampen henger da kun i ytterkant mot skjerm. Her har jeg forstått det er et slags ledd/klips løsning...Hvordan vri/bende dette av uten å ødelegge hele lykta...tør ikke ta i mer jeg nå. Noen som har gjort dette selv før med suksess? Regner med at du har fått det til? Uansett så er det bare å lirke med lampen inntil den løsner. Ta tak i lampen "oppe og nede" og vrikk stille og rolig. Den er festet med to tapper i ytterkant mot skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2008 Regner med at du har fått det til? Uansett så er det bare å lirke med lampen inntil den løsner. Ta tak i lampen "oppe og nede" og vrikk stille og rolig. Den er festet med to tapper i ytterkant mot skjermen. dette ordnet seg..fikk hjelp av en..dum løsning det der egentlig fordi man tror man skal knekke hele lampa...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...