Hjelp til å ta ut baklampe på A3 -04-tredørs

Anbefalte innlegg

Lyspærebytte på gang og manualen sier at lampa må ut. Funnet den ene skruen innenfra bagasjerommet og løsnet denne..lampen henger da kun i ytterkant mot skjerm. Her har jeg forstått det er et slags ledd/klips løsning...Hvordan vri/bende dette av uten å ødelegge hele lykta...tør ikke ta i mer jeg nå.

Noen som har gjort dette selv før med suksess?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyspærebytte på gang og manualen sier at lampa må ut. Funnet den ene skruen innenfra bagasjerommet og løsnet denne..lampen henger da kun i ytterkant mot skjerm. Her har jeg forstått det er et slags ledd/klips løsning...Hvordan vri/bende dette av uten å ødelegge hele lykta...tør ikke ta i mer jeg nå.

Noen som har gjort dette selv før med suksess?

Regner med at du har fått det til? Uansett så er det bare å lirke med lampen inntil den løsner. Ta tak i lampen "oppe og nede" og vrikk stille og rolig. Den er festet med to tapper i ytterkant mot skjermen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du har fått det til? Uansett så er det bare å lirke med lampen inntil den løsner. Ta tak i lampen "oppe og nede" og vrikk stille og rolig. Den er festet med to tapper i ytterkant mot skjermen.

dette ordnet seg..fikk hjelp av en..dum løsning det der egentlig fordi man tror man skal knekke hele lampa...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.