#26 Skrevet September 27, 2004 Hot pursuit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Gullbilde....PS: Sjekk dobbel sperrelinje....hehe:D Ikke så pirkete nå da. :D Hilsen sjåføren i fotobilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 27, 2004 Bora igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 27, 2004 SISTE: Passat forfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 27, 2004 Dette ble jo kanon bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 27, 2004 SINNSYKT BRA : Herlig bilder. printes nå ut å henges på veggen ved senga. første jeg ser om morgen når jeg våker er passaten i fart. siste jeg ser når jeg legger meg er passat i fart. DIGGER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 27, 2004 dette må vi gjøre mer:) var skikkelig moro:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 27, 2004 Sjåfør og fotobil stilles til disp. neste gang også. Bare si ifra. : fis : : fis : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 27, 2004 host hark, takk, host hark:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya dette må vi gjøre mer:) var skikkelig moro:D ja, Luis dette var moro. må prøve å få noen bilder i tunnelen også hadde vært kult. takk for i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 27, 2004 skikkelig kule bilder... Nå har du spart 2500kr igjen Arne... Flink gutt! :D "Kjøring på eller over sperrelinje i sperreområde. 2.500 kr" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen skikkelig kule bilder... Nå har du spart 2500kr igjen Arne... Flink gutt! :D "Kjøring på eller over sperrelinje i sperreområde. 2.500 kr" og prikk??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 27, 2004 Hallo, foto-entusiaster ! Dette ble jo kjempebra ! Personlig synes jeg de bildene er finest der vi la oss nærmest kameraet. Men dette er jo en smaksak. Godt jobba, hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 27, 2004 Takker for det John. Til alle som deltok, så venter jeg til i morgen med å maile bildene. Er for trøtt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 28, 2004 : brick : Å jeg som hadde tenkt å vera med å....... Men men, stiller sterkere neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya host hark, takk, host hark:D:D:D LOL : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 28, 2004 :tilber: Kansje vi må rive igang et lite i-fart prosjekt her nede i krs også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 28, 2004 Fine bil(d)er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 28, 2004 Kule bilder ja, skulle vel ha møtt opp med S4-en min så det hadde gått an å fått opp litt ordentlig fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Øyvind Bredland Kule bilder ja, skulle vel ha møtt opp med S4-en min så det hadde gått an å fått opp litt ordentlig fart Først må du møte opp, først da kan vi ta bilder ...hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 28, 2004 du Arne du Arne du er ikke grei, du drar over linja og skylder på meg... Arne; tunnellen fra bryn og ned på Ring 1 er vel greit opplyst, og bør kunne ordne FETE kveldsbilder her vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 28, 2004 Når dere avtaler møter ute i provinsen så blir det desverre slik... Nedover svartdalstunnellen hadde kanskje ikke vært så dumt nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim du Arne du Arne du er ikke grei, du drar over linja og skylder på meg... Det går vel en annen tråd her på forumet og i den antydes det vel at hvis det er noen som drar over Lina så er det vel deg, også skylder du på noen andre:D: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Andreassen Siste TT ØY!!! Bil på venstresiden av dobbel sperrelinje???? ! Det liker ikke onkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Det går vel en annen tråd her på forumet og i den antydes det vel at hvis det er noen som drar over Lina så er det vel deg, også skylder du på noen andre:D: haha : hva mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...