#51 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Det går vel en annen tråd her på forumet og i den antydes det vel at hvis det er noen som drar over Lina så er det vel deg, også skylder du på noen andre:D: haha : Hold det temaet i den andre tråden, det er off topic i denne tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 28, 2004 Til deltakerne i går: send meg en PM ang. epostadresse, slik at jeg får sent ut bildene jeg tok.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 28, 2004 Bra bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 28, 2004 Rekker vi en gang til før snø'n kommer eller? detta var moro, kanskje møttes litt tidligere også, så rekker vi tunnelbilder også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 28, 2004 Er det ikke Hvam neste gang eller har jeg sovet i timen enda en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 28, 2004 jo, det stemmer det. men det må ikke være på en mandag da.. kan avtale en søndag f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 28, 2004 Jeg trenger også e-postadressen til de som var med i går så jeg kan sende dere de bildene jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 28, 2004 TIPS, webhosting et eller annet sted? *kremt hos JAM?*hark* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...