#1 Skrevet Mars 17, 2008 Trackday ACR 31 Mai 2008 Arr: Ranagatebil & Amcar Åpningstider: Portene åpnes kl 09.00 Banen åpnes for kjøring kl 10.00 Pauseunderholdning kl 15.00 - (Morten høgli mc stunt) Streetlegal kl ca 15.30 - ca 17.00 Banekjøring 17.00 - til mørket tar oss. Priser: Banekjøring 350.- Streetlegal 250.- Banekjøring/Streetlegal 500.- Pitbox 200.- Utstilling 200.- Publikum 100.- Barn under 12 gratis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2008 Dette anbefaler jeg alle på det sterkeste å bli med på.... Blir utrolig bra! Dette er en bra sjanse å få prøvd bilen deres på norges beste baneanlegg. Det vil også bli 201-meter Street-legal med startgran og tidtakning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2008 Noen flere som stiller, eller? Lurer på å ta turen opp da jeg er i området den helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2008 jeg blir og ta meg en tur. får håpe på godt vær og masse folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2008 opp og hopp =) Håper det blir mye folk fra vw audiklubben som tar turen oppover, er ikke lenge til nå og personlig gleder jeg meg villt! Vi arrangerte samme type treff sist på sesongen i fjor og det ble en kjempe suksess. så regner med vi ser mye folk fra klubben på treffet =) Mvh Martin Jensen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2008 Kommer!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2008 Kommer vel også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2008 Hvordan ser det ut oppe på anlegget nå? Er det mye snø? Var vell rimelig mye hos dere i vinter. Jeg klarer ikke å komme med ned denne helgen da jeg er booket hele helgen i Lofoten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2008 Banen er helt snøfri, og er kostet og klar. Kommer til å stå klar med Golfen klokken 09.00 på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2008 Håper så mange som mulig stiller 1 time etter meg det Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2008 Da var treffet unnagjort, og det ble en kjempe hit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...