Strømstad Skjærtorsdag ?

Skal du til Strømstad på Skjærtorsdag ?  

61 stemmer

  1. 1. Skal du til Strømstad på Skjærtorsdag ?



Anbefalte innlegg

Heihå !

 

Noen VACN medlemmer som skal ta turen til Strømstad til torsdagen?

 

Selv tar jeg turen for og se på livet og for og få oppleve dette.

 

Tar båten over fra langesund 1030. Så er istrømstad ved 12.30 tiden. Hadde vært artig og sett andre vacn medlemmer på plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok turen for å bivåne denne galskapen. Var dårlig oppmøte i fjor og blir enda dårligere i år tror jeg. Jeg drar veldig tidlig nedover for å slippe tekniske kontroller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal ikke ha polet åpent denne dagen har jeg fått høre fra noen svensker jeg jobber med for å slippe at alle normenn kommer dit å lager bråk. hehe. Tror de er lei oss :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri vært der på Skjærtorsdag før men har faktisk vært snakk om å ta en tur i år. Har noen venner i Fredrikstad vi drar innom/med isåfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, polet er stengt og det skulle visst være noe korps greir som skulle marsjere i sentrum av Strømstad. Blir nok ikke mange rundene i Strømstad før Polisen sperrer sentrums gatene helt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok turen for å bivåne denne galskapen. Var dårlig oppmøte i fjor og blir enda dårligere i år tror jeg. Jeg drar veldig tidlig nedover for å slippe tekniske kontroller:)

 

Var jo bra ifjor:p: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alkoholsalget på color line er vistnok stengt også grunnet noe "bot" de har fått for ett eller annet. Vet ikke hvordan det er på kystlink.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo bra ifjor:p: haha :

 

hehe. Planer om å gjenta det stuntet i år også? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er skikkelig Harry det : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Planer om å gjenta det stuntet i år også? ;)

 

Haha:D Nei, tror ikke det. Vokst fra sånt:p hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja.... Ikke vanskelig og se at folk ikke skal hit ! :P

 

Noen fler som tar turen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strømstad på Skjærtorsdag er det mest krystallklare beviset på at menneskene stammer fra apene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Kanskje ta turen, hvis jeg får med meg noen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar turen. Men da i en Volvo 850, ikke golfen! Føles ikke direkte bra å dra dit med en volvo, men den er jo clean og grei!

 

Har aldri vært i Strømstad på skjærtorsdag, så det kan jo bli artig. Litt som Tusenfryd for første gang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg skal dit også, må se ann været litt, la litt raskt over til sommerdekk (vinterdekka er ukjørbare), og det er jo meldt snø..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten bønn til dere som tar turen: For guds skyld ikke bli avbildet på NRK e.l. med VACN-logo og en bønsj med drita teens hengene ut av vinduet..... De oppslagene som har kommet derfra tidligere har sjelden vært spesielt sjarmerende vinklet...... : vinke :

 

Så think you little about ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten bønn til dere som tar turen: For guds skyld ikke bli avbildet på NRK e.l. med VACN-logo og en bønsj med drita teens hengene ut av vinduet..... De oppslagene som har kommet derfra tidligere har sjelden vært spesielt sjarmerende vinklet...... : vinke :

 

Så think you little about ;)

 

Nei ha de heller liggende i baksetet bak sota ruter:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vell hjemme. kjørt på 19" 215/35 sommerdekk fra moss og til porsgrunn i 10cm nysnø. Gikk ikke akuratt fort.

 

Bilen vell hjemme i garasjen, satt inn en varmeovn til den så den kanskje kan få litt varme i seg:)

 

Masse folk i strømstad idag. Helt vilt. Masse masse rart og se på. Så også noen klubb biler også !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder for oss som ikke dro er en fin ting;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vell hjemme. kjørt på 19" 215/35 sommerdekk fra moss og til porsgrunn i 10cm nysnø. Gikk ikke akuratt fort.

 

Bilen vell hjemme i garasjen, satt inn en varmeovn til den så den kanskje kan få litt varme i seg:)

 

Masse folk i strømstad idag. Helt vilt. Masse masse rart og se på. Så også noen klubb biler også !

 

 

Hehe... jeg brukte 2timer fra horten til larvik med sommer dekk:) ikke bra det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte selfølgelig og begynne med noen bilder på ferjekaia. Hos Kystlink var det satt opp egen innsjekk for senket biler. og egen kolonne for normale biler.

i kaia i Langesund ble det lagt opp plater og masse stasj så vi skulle komme fint iland. mange var glade for det !

Men i sverige var det andre boller, høyvann og temmelig grei nedover bakke gjorde så folk med plastikk skrubba og skrapa noe helt vilt. Selv fikk jeg rivd av eksosen så jeg måtte skru bil i kaia i Strømstad :P

 

Bildene er tatt med Canon EOS 350D med Canon 28-105 macrolinse. Ikke lært meg dette helt ennå men...

 

Fra inni båten når vi ankom Strømstad. God stemning under hele veien

Skjrtorsdag08007.jpg

Kommet oss ut fra ferja og køen er veldig godt igang

Skjrtorsdag08040.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo selfølgelig litt gassing, Men selfølgelig ikke over fartsgrensene: rolleyes

Fikk en Pontiac bak meg, De jeg hadde som passasjerer sa jeg til at jeg setter en 100,- på at jeg kommer før den til bommane ved grensa. Hørte bare ett bråk bak meg og jeg måtte følge på.

aksen var noe bedre i a6en. men jaget begge likegodt bortover. Han kom seg litt forran meg så jeg begynte og se mørkt på denne hundringsen. Men plutselig,kom det blå røyk fra høyre dekk forran. De bremset godt ned og inn i siden. Der sto de med ett flatt dekk ! Så lite trolig det var noe hastighet dekk på denne doningen:p

Bildet er fra han passerer meg

Skjrtorsdag08082.jpg

Passasjerne mine:)

Skjrtorsdag08020.jpg

Skjrtorsdag08096.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa er tøft

Skjrtorsdag08107.jpg

Skjrtorsdag08114.jpg

Skjrtorsdag08109.jpg

Så vare igrunn og sett veien hjem etter handelen. Båten moss-horten begynte snøværet. havna i horten snødde det som bare det. Og mer og mer ble det etterhvert vi kom hjemover.

prøvde oss på noen bilder men masse dårlige greier.

Skjrtorsdag08132.jpg

Bilen hadde det ikke godt når den kom hjem. Måtte sette inn varmeovn til den igår kveld.

Skjrtorsdag08148.jpg

Skjrtorsdag08145.jpg

 

Har vell noen fler bilder . Men vet ikke akuratt om det er så veldig av interesse:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.