#1 Skrevet Mars 17, 2008 S2 hjulnav på 80 B4 Quattro fjærbein? Noen som vet om dette går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2008 Passer fint det så lenge du har delte fjærbein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2008 Passer fint det så lenge du har delte fjærbein Delte fjærbein? Mc pherson opphenng eller noe sånt du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2008 Delte fjærbein? Mc pherson opphenng eller noe sånt du tenker på? At demperen med fjør osv er en egen del som boltes i spindelen med to bolter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2008 Lagde denne nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2008 Men hvorfor skal du ha s2 nav på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2008 Men hvorfor skal du ha s2 nav på den? For å få 5bolt på den regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2008 Men hvorfor skal du ha s2 nav på den? For å få 5 bolt som nevnt i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2008 For å få 5bolt på den regner jeg med Hva må jeg gjøre med bilen for å få den godkjent med 3B motoren? Alt driverk er originalt 80 Quattro, får litt feil utveksling med den originale gearkassa, men har sykt bra aks på den nå da. men varer sikkert ikke lenge .. Er det nåkk å bytte til 5 bolts eller må fjærbein også byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2008 Er det nåkk å bytte til 5 bolts eller må fjærbein også byttes? Holder med nav. noen biler må du bytte aksler på og...kommer ann på hva er orginal motor bak bytter du bare spindel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2008 Holder med nav. noen biler må du bytte aksler på og...kommer ann på hva er orginal motorbak bytter du bare spindel Men tenkte på hvis jeg skal få bilen godkjent med denne 3B motoren? hva er det jeg må gjøre med bilen da? er originalt 2,0E motor i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2008 Men tenkte på hvis jeg skal få bilen godkjent med denne 3B motoren? hva er det jeg må gjøre med bilen da? er originalt 2,0E motor i bilen -S2 drivverk -5x112 -Forsterkninger i karosseri -Riktige papirer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2008 -S2 drivverk-5x112 -Forsterkninger i karosseri -Riktige papirer Er det noe forsterkninger i karosseriet? trodde det var helt likt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2008 4 plater. 1 på hvert dempertårn. Bak sitter den vertikalt, og opp mot holderen for belte bak. Foran er det en plate bretta over dempertårnet og punkta rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...