#1 Skrevet Mars 17, 2008 Har en 82 mod ur quattro som går for høyt på tomgang(1200) Men av og til er den på ca 700,kanskje 1 gang i uka Noen som kjenner til dette: klø :,bilen har en helt org 2,2 10vt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 Det kan være tomgangs reg. ventilen som tuller. Den sitter ved gass spjeldet. Kan ofte hjelpe å ta den av og vaske den innvendig med f.eks bremserens og smøre den opp igjen med rustløser eller annet tynt smøremiddel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 støtter den, og en kjapp titt med eventuel etterfølgende rens av veivhusventilasjonen kan og gjøre seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 Har samme problem på min bil , har kjøpt ny tomgangs, men har ikkje fått skifta enda. Min trur eg kosta 1400 ca med rabatt på mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...