#1 Skrevet Mars 18, 2008 Hei! Har ei venninne som sliter litt med vinduet på passasjersiden, hun kan kjøre rundt og plutselig går vinduet bare helt uten videre ned... prøvde og søke etter noe lignede på forumet,men fant bare om vinduer som drar tung opp for så og gå nedigjen.. noen som kan si meg hva dette kan vere? mvh mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 antakeligvis låsen i en av dørene... noen mikrobrytere inni låsekassen som klikker og aktiverer vindusheisene og kan også få dørlåsene til å gå av seg selv.. prøv å dra av en stikker til en låsekasse først i førerdøren f.eks å se om det slutter da.. har nettop hatt samme prob på fattern sin bil.. byttet låsen i førerdøra og da var alt ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 okey,men da får eg prøve det:) takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 Hadde tilsvarende problem på min A6 for en stund siden. Da var det kommet vann inn i vindusheispanelet (det som styrer alle 4 vinduene) på førerdøra, og det var kortslutning på noen pinner nede i den. Hadde sikkert vært nok å spraya med litt 5-56 eller noe slikt, men vi bytta hele panelet og ikke hatt noen problem etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2009 Tar opp igjen denne. På A3'n til frøkna (2001 mod) skjedde det samme i dag tidlig. Når hu slo på tenninga gikk vinduet på passasjer siden ned. Får det ikke opp igjen, virker som det er tomt for strøm når jeg prøver å ta det opp for det er såvidt det går opp 5mm kanskje så stopper det. Andre vinduet går som normalt. Er dette microbryter i dørlåsen? Må jeg av med dørtrekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2009 Hatt av dørtrekket på siden vinduet går ned nå. Om jeg hjelper vinduet opp går det nesten uten problem. Men bare ved å trykke på knappen er det som det sitter fast uansett hvilken høyde det står i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2009 Motorn som er deff tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2009 Ledningsbrud mellom dør og a stolpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2009 Skal prøve å koble fra vinduet og se om mekanismen går fint uten å dra på ruta en dag jeg har tid. Bare koblet ut kontakta når jeg hadde fått ruta opp nå så lenge. Ser jo at motoren prøver å dra opp ruta men akkurat som ruta kniper på tur opp. Ledningsbrudd tror jeg det ikke kan være eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...