Bruke hva for å tette hull i hardplast?

Anbefalte innlegg

Skal "cleane" nøkkelhullet på bakluka på A6`en og lurer på hva man skal bruke for å tette hull i hardplast?

Glassfibersparkel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få noen til å plastsveise inn en bit, for så å sparkle etterpå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg aluteip på baksida,legg på plastsparkel(sånn svart som SKAL brukes til plast),når dette har størkna,puss og lakker=o)riv av aluteipen til slutt!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg aluteip på baksida,legg på plastsparkel(sånn svart som SKAL brukes til plast),når dette har størkna,puss og lakker=o)riv av aluteipen til slutt!..

: rock :

gfsparkel er ikke noe idéel løsning på plast da det blir mye foskjell på elastitet og det har en tendens til å sprekke om noe får seg en kakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg bruke hagmans stålplast? ser i beskrivelsen på den at den er for reparasjon av plastskader på bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kutt ut en bit av samme type plast og plastsveis den på baksiden.. om ikke annet så bare sveis den med loddebolt. så kjører du sparkel på fremsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kutt ut en bit av samme type plast og plastsveis den på baksiden.. om ikke annet så bare sveis den med loddebolt. så kjører du sparkel på fremsiden.

Er ikke mulig å komme til på baksiden, skal tette igjen nøkkelhullet på bakplata på bilen så må bruke sparkel. skal lime inn en plate så jeg ikke trenger å fylle hele plata med sparkel men blir sikker ca 1cm dybde på det som skal tettes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke mulig å komme til på baksiden, skal tette igjen nøkkelhullet på bakplata på bilen så må bruke sparkel. skal lime inn en plate så jeg ikke trenger å fylle hele plata med sparkel men blir sikker ca 1cm dybde på det som skal tettes.

Lim inn så du får enda mindre enn 1 cm da? Funker ikke det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lim inn så du får enda mindre enn 1 cm da? Funker ikke det?

jo jeg kan nok lime inn så det bare blir et par mm med dybde som jeg må sparkle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.