#1 Skrevet Mars 18, 2008 Da jeg skulle dra av sted med bilen i dag. Ville den ikke starte. Starteren går rundt som den skal og jeg hører bensinpumpa starter. Har sjekket med startgass for å se om det var gnist på pluggene og det var det ikke. Har sjekket fordelerlokk. Skal forsøke å skifte dette litt senere i dag når lillebror kommer med den andre bilen min. Noen tips\erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 dårlig kontakt på "pluggledningen" til coilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 Kan være det. Etter å ha skiftet fordelerlokket var det fortsatt ikke gnist på pluggene. Skal sjekke coilen så kanskje jeg finner noe mer ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 tviler på det er fordelerlokk visst alle pluggene mistet gnisten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2008 Er nok coilen. RS2n kom ut litt tidlere enn planlagt i år, men det gjør ingenting. Får neppe tak i deler før over påska. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 Sluttrinnet på coilen er vanlig feil på disse ! Skift coil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...