#1 Skrevet Mars 18, 2008 Skal bytte N75 ventilen til en N75J, opplever litt nykking av og til. Men: Har noen en fin framgangsmåte på hvordan man skal demontere den gamle? Evt. link til en tråd? Har prøvd søkefunskjonen..... Det gjelder en 97 A4 1,8T AEB Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 Er vel stort sett bare å fjerne den elektroniske koplingen, og så løsne på 3 stk slangeklemmer. Og vips, der var den borte gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 Er vel noe med J at den skal snues i forhold til alle andre. Er noe bilder av det på forumet om du søker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2008 jepp jepp, det var jeg klar over. Jeg kikket nedi der i formiddag og tenkte: her var det fanen meg tangt og jævlig. Meg jeg begynte med å ta av oljeåndinga tror jeg, så kom jeg ned til ventilen. Fjernet også luftfilter tunnelen fra oversiden av radiatoren.... Gikk greit med å få den av, men de orginale slangeklemmene er et helvete å få av. Så satt jeg ny på, snudde den rette veien, skjøtet kabelen på skikkelig vis med lodding og krympestrømpe.... Det funker fint nå Nå går bilen like godt hele tiden:D Godt fornøyd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...