#1 Skrevet Mars 18, 2008 Hei! Driver å vurderer nye felger på bilen til sommeren, men tenkte jeg skulle førhøre meg litt om hva folket synes ang. størrelse. Valget står egentlig mellom 18" og 19". Hva er penest på disse bilene? Bilen er senket 35mm med Eibach fjærer og gule koni. Har desverre ingen bilder for øyeblikket. Takker for svar Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 19" Klart. Har 17" på min S4 blir alt for smått 19" Rs4 1 felger er pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 Kjører 17" selv, men 18" synes jeg er absolutt penest hvis alternativene er 18 og 19". Det må liksom til litt gummi for at disse bilene skal bli pene, men det er nå min mening! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2008 19" er ikke spesielt pent i mine øyne, det blir total stilkræsj med perioden bilen er fra. Jeg hadde kjøpt 18" om man skal ha svære felger. Husk også på å heller gå litt opp fra originalt i rulleomkrets (les: 235/40-18) enn ned (225/40-18), det ser mye bedre ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2008 Selv syns jeg min gamle S4 så perfekt ut.. Ikke for jålete, som mange C4 fort kan bli i mine øyne. Hadde 40mm senk og 8x18 RS4 I felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 Selv syns jeg min gamle S4 så perfekt ut.. Ikke for jålete, som mange C4 fort kan bli i mine øyne. Hadde 40mm senk og 8x18 RS4 I felger. RS4-felgen kler C4 utrolig godt. Jeg vil nok anbefale trådstarter et sett RS4 i 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2008 Jeg har hatt 19" på S4 sedan, IKKE fornøyd, men smaken er som baken, her er S6èn min med 18", 235/40 dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2008 18 toms Bolero felger hadde vært perfekt........ Men de lages desverre bare i 17 tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2008 Jeg har hatt 19" på S4 sedan, IKKE fornøyd, men smaken er som baken, her er S6èn min med 18", 235/40 dekk Akkurat DEN bilen er blant de peneste, om ikke DEN peneste C4 jeg noengang har sett! Felgstørrelsen er helt perfekt også, med 19" ser det som sagt bare litt rart ut. Svære felger får være forbeholdt nyere biler med annet design. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2008 prøvde med 19" på min , syntes den ble seende litt rar ut + det ble litt lite gummi for kjøring for min del. havna på 18 " med 225 /40 rs4 replica , funker som fjell . litt kjørekomfor samtidlig som det ser litt bedre ut. Funka også helt greit på bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...