Anbefalte innlegg

Er det noen her som har god peil på den hælvetes diagnose-greia på passat?

Jeg er så sint at jeg snart eksplo-faen-meg-derer på den bilen! Bilen blir ikke godkjent før det abs-lyset i dashen slutter å blinke, er det noen som enten har sånn vag com (eller hva det heter) på hiddenen sin, for de sier at hiddenen ikke får kontakt med bilen, noen som kan hjelpe meg? Det haster litt,kan man si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du stiller på lokallagstreff i kveld,så er det sikkert noen som kan hjelpe deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En nødløsning kan jo være å dra ut kontakten til ABS-lampa under godkjenning..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du stiller på lokallagstreff i kveld,så er det sikkert noen som kan hjelpe deg...

 

Leste ikke den andre tråden jeg,men har ikke passaten her, pluss at jeg bor på husnes, og det er jo et stykke unna bergen, pleier ikke være treff litt nærmere meg da? ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP.

 

Er det noen som kan hjelpe meg med å fikse den abs-feilen? Dataen te møller i odda fikk ikke kontakt med abs-styringa, men fikk kontakt med motoren når jeg kobla ut cd-spellern, noen som har vært borti det samma??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.