Anbefalte innlegg

Hvordan moterer jeg senkeskålene? av med fjerbein etc?

Kjøpte noen senkeskåler som står at skal passe min, men også når jeg fikk disse, så ble jeg litt smålig usikker. dette fordidet står også at de passer golf 2-3,jetta 2 og vento..

OG skal stå på en audi 90 85

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan møterer jeg senkeskålene? av med fjerbein etc?

Kjøpte noen senkeskåler som står at skal passe min, men også når jeg fikk disse, så ble jeg litt smålig usikker. dette fordidet står også at de passer golf 2-3,jetta 2 og vento..

OG skal stå på en audi 90 85

 

u har jo helstøpte fjørbein, så er ikke sikkert det går?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, hvor er det senkeskålene evt skal monteres? topp? må jo ta av det "lokket" på toppen for å få av fjæra.. om jeg må bytte ut den eller noe? ikke vet jeg, sto at det skulle passe min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

 

på golf2 er det i hvert fall den øverste skåla som skal byttes. Det vil si at du må ut med fjørbeinet, presse sammen fjøra og løsne skåla.

På min ble de ikke montert siden 60mm senkefjøra ikke gav forspenn i det hele tatt: bh :

 

lykke til;)

 

mvh Sigve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres veldlig likt ut som det er på min.. jeg har bare 35 senk nå..så håper dette blir passende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.