#1 Skrevet Mars 18, 2008 Har akkurat fått senkesettet mitt fra Tyskland...kjøpte det brukt da jeg fikk det veldig billig...og i dag skulle jeg begynne å montere, skulle løsne "mutterene" som hever/senker, det gikk greit på 3 av dem, den siste så "sprakk" "den nederste mutteren...herlig... har sendt en mail til FK... Noen som vet hvor jeg kan få tak i muttere som kan passe? store nok, rett gjengeavstand og er det i det hele tatt mulig ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 DU får handla slike av FK. Mulig en av "importørene" her til lands har liggende også, men jeg tviler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 Sjekk med Kjartan/Quality-Autoimport. Han er medlem her på forumet og importerer/forhandler FK senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 Takk for svar...øyner ett lite håp om at det er å få tak i!!! Har sendt svar til FK sentralt, men ikke fått svar, sikkert ferie der også! Og jeg som skulle montere i påska... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2008 Takk for svar...øyner ett lite håp om at det er å få tak i!!! Har sendt svar til FK sentralt, men ikke fått svar, sikkert ferie der også! Og jeg som skulle montere i påska... Skal höre med de om de har noe liggende, er ca. 10 minutter unna og skal ha et möte med de. Enten idag eller imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 Skal höre med de om de har noe liggende, er ca. 10 minutter unna og skal ha et möte med de.Enten idag eller imorgen. Meget bra! Takker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2008 Jeg skal ha et sett (til 2 dempere bak), men vet ikke åssen sett osv du har? Jeg har silverline x rustfritt, og det er også rustfrie "muttere" jeg har liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2008 Meget bra! Takker... Hvilket type sett er det du har? Du hadde det paa lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2008 kan uansett kjøre med bilen selv om den er sprukket en stk ring, bare den fortsatt sitter på og du får strammet litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2008 den nedre ringen er jo bare låsing.. ikke no prob å kjøre med denne bare dratt inntil... er ikke alle sett som kommer med to ringer.. så det går nok bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2008 Vel, den mutteren er vel ikke der kun for pynt? Maa ha beskjed för i morgen om jeg skal ta med eller ikke, tviler paa at det koster mye uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2008 Legger ved noen bilder og litt mer info: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2008 Vel, den mutteren er vel ikke der kun for pynt? Maa ha beskjed för i morgen om jeg skal ta med eller ikke, tviler paa at det koster mye uansett. Ta med til silverline du! FKXAU91 Om de har komplett til både forann og bak, og totalt 8 tar jeg det! om det ikke koster skjorta! Tusen takk for hjelpen så langt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2008 OK, da fikser jeg dette i morgen. Et lite tips fra min venn her nede i Stuttgart, som tidligere har värt eksportsjef hos FK, Ikke stram justeringsskruene med nöklene, de skal kun benyttes til aa lösene ved senere justeringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2008 ser ut som om han som har montert dett før meg har benyttet nøkler med forlengerskaft uten moment på...flotters om du får med komplett sett! Kan komme å hente det hos deg når du er tilbake! takk igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2008 Jeg betalte 300 kr for 8 stk rustfrie "muttere" fra kjartan, så har enda 4 stk liggende her. Kjøp rustfrie med en gang, da slipper du de orginale mutterne som smuldrer opp + gjenger som skjærer seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 20, 2008 Jeg betalte 300 kr for 8 stk rustfrie "muttere" fra kjartan, så har enda 4 stk liggende her. Kjøp rustfrie med en gang, da slipper du de orginale mutterne som smuldrer opp + gjenger som skjærer seg.. Dere har "redda dagen" for meg gutta!!! så for meg å selge hele dritten for 500,- på finn.no jeg nå...hehehehe Takk for alle innspill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...