#1 Skrevet Mars 18, 2008 Driver nå å monterer Supersport justerbart bak på Polo´n! Har nettopp satt inn første demperen bak, men møtte på et problem! Når jeg skal dra til "topp-gummi´en" bak, så får jeg ikke dratt den helt nedtil: Sitter FK justerbart på bilen fra før, og på andre siden sitter det årntlig: Tok en kikk og sammenlignet Supersport vs FK, og da så jeg dette: Den hylsa under mutteren er 4cm på Supersporten, men den er 3,5 på FK. Pluss at mutteren er litt tykkere på Supersport. Dette gjør at de bygger mere opp, som igjen gjør at jeg ikke får dratt gummien helt til. (mener nå jeg) Hva skal jeg gjøre her? er det riktig at den ikke skal dras helt ned, eller må den hylsen kappes av litt? På forhånd takk for raske svar! Mvh Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 Bytt ut hylsa og evt muttern. måtte dette selv på passaten for å få det stramma skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 Takk for det Da er det ut å ta den ut igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...