#1 Skrevet Mars 18, 2008 Hadde en photoshoot med en kompis for 10 minutter siden. Tok bildene rett etter vi hadde vaska og polert bilene:) Er min Audi S4 99 og hans BMW 320D 2000 mod. Glemte selvfølgelig og montere bakskiltet etter vasking: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 Enda noen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 Litt til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2008 Og enda noen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2008 Ser bra ut lite tips te bil bildetaking, plasser bilen i eit hjørne, og ta bilde i bilens høyde, og bruk stativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2008 Bra:) men of topic.. De felga som sitter på den Bmw'n er råeste til de bila.. syns jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2008 Ser bra ut lite tips te bil bildetaking, plasser bilen i eit hjørne, og ta bilde i bilens høyde, og bruk stativ Bare lånte digital kamera te damo:P Så blei max amatør:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2008 Bare å peise på med bilder,blir aldri nok;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2008 hehe;)savner du gliset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2008 Jepp:) Har savnet den fra dag 1: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2008 Det ble pent! Skulle spandert på en tomme større mener jeg da men Ganske like biler vi to ser jeg, eneste at jeg har litt mere alu-deler:) Hva for senking er det på din forresten? Veldig fin høyde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2008 Er ikke helt sikker, vet bare at det er 9 vindinger...er vel rundt 40-50 mm. 19 blir for stort tror jeg:P Subber litt nå i hull og store ujevnheter:P Skulle ønske jeg også hadde alu-rails. Eneste som mangler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2008 Fin bil:) Er det gamle til Chris Thomassen? Kledde felgene....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2008 Jepp,det er det;) Jeg hadde den etter chris T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2008 Chris sin S4;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 31, 2008 Hehe, fler som har hatt den der Savner godbilen asså!! Kjempe bra bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 31, 2008 Hehe, fler som har hatt den der Savner godbilen asså!! Kjempe bra bilder Hehehe! Det er litt kult når nålla passerer 280,har ikke bilde av det,men har det på film;) Jeg har savnet den bilen fra dag 1: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 31, 2008 Fra den tiden jeg hadde den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 31, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...