Anbefalte innlegg

Har en Audi 80 med 3b motor, men med originalt 2,0E instrument panel så den ligger sykt høyt på turtelleren når jeg kjører, i 80km/t viser den 4000o/m vill dette forsvinne hvis jeg monterer et S2 eller et Rs2 instrumentpanel? farten hvises helt rett.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det skal være det samme hvilken instrument du bruker.... det skal være rett turtall :)

trolig er instrumentet gåent.... :)

Jeg har brukt både 90 og s2 instrument på 90`n min :)sådet er det samme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det skal være det samme hvilken instrument du bruker.... det skal være rett turtall :)

trolig er instrumentet gåent.... :)

Jeg har brukt både 90 og s2 instrument på 90`n min :)sådet er det samme :)

Ok.. takker for svar :) Skal prøve å bytte det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Audi 80 med 3b motor, men med originalt 2,0E instrument panel så den ligger sykt høyt på turtelleren når jeg kjører, i 80km/t viser den 4000o/m vill dette forsvinne hvis jeg monterer et S2 eller et Rs2 instrumentpanel? farten hvises helt rett.. :)

Vil vise 25% feil pga forskjellig antall sylindre :) Må ha turteller for 5'er for å vise riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et RS2 instr jeg skal selge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil vise 25% feil pga forskjellig antall sylindre :) Må ha turteller for 5'er for å vise riktig.

Nei det skal ikke være nødvendig. Signalet kommer fra motorstyringen og sender en puls pr. omdr. på både b3 og b4. De eldre bilene derimot er det tatt fra coilen,og da blir det tull i forhold til antall sylindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du koblet deg inn på temp giveren? Får ikke liv i min temp måler! Evnt farger som skal hvor? Kjører forresten med aan motor på 2.0E instrumentene, og turtelleren er i orden. ligger på ca 1000 på tomgang, så skal stemme det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde at 90 instrumentet viste feil på turtall...... lå på la 2200rpm for å få 80kmt......

Men det viste seg at det var speedometret som viste for lite :(

Syntes det gikk fort, og motor lyden var noe høy til 80kmt å være.... hehe

Kunne blitt en fin bot ;) men med s2 instrumentet viste den riktig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et RS2 instr jeg skal selge...

Hvor mye skal du ha for instr.? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ligger i 80 på spedometeret å da viser turtelleren 4000o/m dette må da være helt feil, er mere sansynelig det skal være 2000o/m? jeg hører jo på motoren at den ikke har 4000o/m. så hvis jeg drar på flyr den jo forbi 7000o/m på viseren så noe er vertfall veldig galt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.