#1 Skrevet Mars 18, 2008 Da har våren sakte men sikkert kommet, og det er tid for å legge ut vårbilder av bilene. Det er bare å legge ut så mye man orker. Her er noen bilder jeg har tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2008 Våren har kommet til drammen også...det samme gjorde poleringa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2008 har ikkje bil å ta bilde av, ikkje har eg lappen heller men vårbilde er vel det uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2008 fått på sommerdekkene:) også er det spådd snø i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2008 Det er litt tidlig med sommerdekk her enda, men jeg gleder meg til de kommer på. Ser forresten at jeg kanskje burde polere bilen min slik som alle andre her jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2008 Kan vel mere kalle det et sommerbilde fra Pouerto Rico for 4 dager siden!!425 gamp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2008 Tatt i Danmark i Påsken : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 24, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2008 Vår og vår Syns dere har tjuv startet jeg. Liker å ha d slikt nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 5, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 5, 2008 -Jeg og 90`n på bytur i dag -Bilde tatt av Vidar Smevik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 6, 2008 Det er ikke lett å holde bilen ren om dagen. Dette bildet er tatt ikke så lenge etter at bilen ble vasket. Nå snør det ute forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 6, 2008 Tok noen bilder i dag selv, gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 19, 2008 Da er sommerhjulene på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 19, 2008 Har du juksa mister? Høstbilder 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 25, 2008 Et par vårbilder av bilen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 27, 2008 A4`n min:) bilder tatt av frank skare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 27, 2008 A4`n min:) bilder tatt av frank skare. Sinnsykt fett bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...