#26 Skrevet Mars 20, 2008 Jeg pleier å spraye CRC eller lignende mellom navet og felgen, bare å ta ut en bolt eller flere og spraye å vente til det trekker inn mellom felgen og navet. funker fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 20, 2008 Dere som plages med at dekkene sitter fast har en alt for lite aktiv kjørestil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 20, 2008 ett par spark på toppen av dekket har altid funka for meg, selv på bobla som var full av rust å hadde stått på siden 95(i 06). men så har jeg noen kilo med kropsvekt å legge i sparkene å da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 23, 2008 hadde en gammel toyota engang, der satt felgene fast etter skikkelig varmgang i bremsene, måtte frem med slegga da gitt ingen problem, men hva er det som gjør at folk plages med felger som sitter? for trang utfresning i felgen eller rust? har vanskelig for å se for meg rust skal holde fast en alufelg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 25, 2008 Bruker bare et annet dekk og slenger det inn i det som sitter, ser og høres stygt ut, men har alltid løsnet for meg da:) Men pass på skjermene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 26, 2008 ett par spark på toppen av dekket har altid funka for meg, selv på bobla som var full av rust å hadde stått på siden 95(i 06).men så har jeg noen kilo med kropsvekt å legge i sparkene å da:P Word!! Selv på 200 avanten jeg kjøpte fra vestlandet;) fikk jeg løs dekka på, hadde sikkert stått 5år på samme felga...... 3-4 spark i 100kilos-klassen så falt de sorte stålfelgene av At jeg måtte kjøpe meg ny latmansarm , og hadde ødelagte hender etter bolter som satt dønn og løsna med en skikkelig knekk .... tja det kan vi ta i neste tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...