Anbefalte innlegg

Jeg pleier å spraye CRC eller lignende mellom navet og felgen, bare å ta ut en bolt eller flere og spraye å vente til det trekker inn mellom felgen og navet. funker fint det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som plages med at dekkene sitter fast har en alt for lite aktiv kjørestil : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett par spark på toppen av dekket har altid funka for meg, selv på bobla som var full av rust å hadde stått på siden 95(i 06).

men så har jeg noen kilo med kropsvekt å legge i sparkene å da:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde en gammel toyota engang, der satt felgene fast etter skikkelig varmgang i bremsene, måtte frem med slegga da gitt :) ingen problem, men hva er det som gjør at folk plages med felger som sitter? for trang utfresning i felgen eller rust? har vanskelig for å se for meg rust skal holde fast en alufelg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker bare et annet dekk og slenger det inn i det som sitter, ser og høres stygt ut, men har alltid løsnet for meg da:) Men pass på skjermene dine ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett par spark på toppen av dekket har altid funka for meg, selv på bobla som var full av rust å hadde stått på siden 95(i 06).

men så har jeg noen kilo med kropsvekt å legge i sparkene å da:P

Word!!

Selv på 200 avanten jeg kjøpte fra vestlandet;) fikk jeg løs dekka på, hadde sikkert stått 5år på samme felga...... 3-4 spark i 100kilos-klassen så falt de sorte stålfelgene av :evil:

At jeg måtte kjøpe meg ny latmansarm , og hadde ødelagte hender etter bolter som satt dønn og løsna med en skikkelig knekk .... tja det kan vi ta i neste tråd :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.