#1 Skrevet Mars 18, 2008 Hei, har en helt orginal Passat sedan 99 modell jeg skal pynte litt på. Skal lakkere den helt ned nå i samme fargen som bilen, sånn at bilen blir het sølv. Har senere tenkt til å sote vinduene etterhvert. Bil + felg: Hvilken farge bør jeg ha på grillen? Samme som bilen, svart eller krom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 svart!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 Svart! Krom/sølv ser biltema ut i mine øyne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2008 Svart uten tvil! A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2008 absolutt svart ser harry ut med crome grill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2008 svart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2008 Sort! ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2008 svart, uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2008 svart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2008 helt klart SVART:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2008 Svart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2008 SVART! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2008 svart. chrome skjærer seg med sølv farget bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2008 RØD:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2008 Enkelt og greit svart! Det kan høyres kjedelegt ut men det er det fineste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 26, 2008 ROSA!!! Sort selvfølgelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2008 Drit i grillen og lakk helt ned, jeg har sølv bil og den blei dobbelt så ny og fin når man lakker den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2008 Drit i grillen og lakk helt ned, jeg har sølv bil og den blei dobbelt så ny og fin når man lakker den. Har du bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 26, 2008 ikke sølv men lakka helt ned:) og litt senka;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...