#1 Skrevet Mars 18, 2008 Noen som har et sett svarte skiltplater med klubblogo liggende? Har mast leeenge på Thomas nå.. Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 Her får du skiltplater med logo... http://webhotel.enkelweb.no/aksess/vwaudi-club/default.asp?page=products.asp&prodgrp=7 Wacn shoppen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 Her får du skiltplater med logo...http://webhotel.enkelweb.no/aksess/vwaudi-club/default.asp?page=products.asp&prodgrp=7 Wacn shoppen.. Skiltplater selges vel kun i webshoppen om du kjøper noe annet derfra også. Sitat fra webshoppen: OBS! Skiltplater leveres kun sammen med bestilling av andre varer fra shopen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 Ja, stemmer det.. Så er jo litt kjipt av man MÅ kjøpe noe annet.. Men men, koster da ikke så altfor mye med litt annet snacks derfra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2008 Men trodd lokallagslederne skulle ha klistermerker og skiltplater liggende eg? Vet Thomas har klistermerker ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2008 Men trodd lokallagslederne skulle ha klistermerker og skiltplater liggende eg? Det har jeg også hørt. Men er det bare å bestille i webshop'en gjør jeg det - og får med en gadget attpåtil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2008 Det har jeg også hørt. Men er det bare å bestille i webshop'en gjør jeg det - og får med en gadget attpåtil Det gjorde jeg, men husk å kjøp to stk, hvis du skal ha det da.... av en merkelig grunn glemte jeg det når jeg kjøpte der fra: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...