hvor sitter multitempsensoren? 2.3E 10v NG motor 90 quattro.

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor sitter multitempsensoren på 2.3E 10v NG motoren? Den som gjør at temperaturen går oppå driftstemperatur. Temperaturen går ikke opp til driftstemperatur under vanlig kjøring og lurer derfor på om det er denne som har tatt kvelden. Har slitt med fjusking i rått vær i tillegg, nå går den som den skal igjen, men driftstemperaturen går ikke opp.

Tusen takk for svar!

Mvh. Marius

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Hvor sitter multitempsensoren på 2.3E 10v NG motoren? Den som gjør at temperaturen går oppå driftstemperatur. Temperaturen går ikke opp til driftstemperatur under vanlig kjøring og lurer derfor på om det er denne som har tatt kvelden. Har slitt med fjusking i rått vær i tillegg, nå går den som den skal igjen, men driftstemperaturen går ikke opp.

Tusen takk for svar!

Mvh. Marius

Har du sjekket termostaten?

Fjusking hadde jeg på min også når det var rått i været, men det var fordelerlokket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiftet termostat + fordelerlokket. Kommet seg mye nå, men skeptisk når det blir rått igjen. Men vil gjerne ha driftstemperaturen til å gå opp igjen. =/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følg slangen som går fra toppen av radiatoren til et utstikk toppen din. Den skal sitte på undersiden der:) Gjorde det på min hvertfall. Mange som sliter med motortemperatur på disse motorene: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter på vannmanifolden på aan, om det er likt vet jeg ikke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar!

Nå er den skiftet, bilen fjusker ikke lengre og går som normalt. Temperaturen går også normalt opp så nå er det bare fryd og gammen! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.