Lakkering av plast på Passat 2003 mod

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er ny på forumet. Har fått meg en 2003 modell Passat som jeg har tenkt å lakkere "helt ned" dvs plasten på siden, front og bakfanger. (sideskjørta, leppe framme, hekk bak og listene)

 

Er det noen som kunne beskrevet hvordan jeg skal demontere disse plast detaljene?

Hadde vert fint med bilder, men en god beskrivelse av hvilke skruer og rekkefølge ting må tas av i går også bra.

 

Takker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.. Ingen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg også meget intr i å få vite, da det er neste sak på lista mi.. Leppene foran og bak er nok bare skrudd så det skal nok gå som en lek. Men har en mistanke om at skjørtene på disse er limt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjørta er ikkje limt. dei er srudd m mange torx25 under og du må vippe ut et deksel(langt og tynt) ved inngangen og bak der er det eindel torx25 skruer. og listene nede er skrudde m/3 sruer og 4skruer nede innv på dørene og so er det klipset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.