#1 Skrevet Mars 18, 2008 Som topic sier, skal bytte dump og vacuumslangen, hvor tykk slange skal jeg ta?? 4, 6 eller 8mm?? http://www.turbofun.no/product/8597/8604/420784/BB_vachose.html Hvor er det beste stedet å kjøpe Forge 07?? Fra statene kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 4 holder fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 Takker for kjapt svar, du vet vel ikke om 1 meter holder fra innsuget til dumpen? Skulle jo tro det holdt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2008 Takker for kjapt svar, du vet vel ikke om 1 meter holder fra innsuget til dumpen?Skulle jo tro det holdt:) 1m kan bli litt lite,jeg ville tatt 2meter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2008 1m kan bli litt lite,jeg ville tatt 2meter. Takk Tom Arne, men mens jeg har deg her;) Hvor bør man kjøpe en slik turbotryksmåler som du har? som er helt svart når den er "slått" av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 1m kan bli litt lite,jeg ville tatt 2meter. Tror du tenker på slange til turbotrykksmåler. Fra innsug til dump holder det i massevis med 1 meter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2008 Tror du tenker på slange til turbotrykksmåler. Fra innsug til dump holder det i massevis med 1 meter. Okei:) Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...