#1 Skrevet Mars 18, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=wwJa1fftrr0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 ikke overasket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 Hvis bilen er såpass dårlig som standard, så håper jeg at de gjør jævlig mye arbeid med WRC-versjonen for å gjøre den bedre, ellers synes jeg veldig synd på solberg og atkinson. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 Hvis bilen er såpass dårlig som standard, så håper jeg at de gjør jævlig mye arbeid med WRC-versjonen for å gjøre den bedre, ellers synes jeg veldig synd på solberg og atkinson. Liker ikke Subaru, men wrc-bilen er jo laget fra bunnen av, så sammenhengen her er vel ganske irrelevant. Utover det tviler jeg på at de lager en wrc-vinnerbil av denne pga probleme med den forrige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2008 Drømmedame Og ja, godt jobba gti! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 Hvis bilen er såpass dårlig som standard, så håper jeg at de gjør jævlig mye arbeid med WRC-versjonen for å gjøre den bedre.... Ikke for å trekke for mange sammenligninger med rallybilen, den er jo et Prodrive-produkt: Det er også vesentlige forskjeller på en "vanlig" WRX og en WRX STi med tanke på understell og drivverk (i tillegg til at den har mer pulver). Prisen gjenspeiler også dette i stor grad, også før avgifter. En STi er en helt annen bil på bane i forhold til en vanlig WRX. Forundrer meg derfor ikke at WRX'n taper i denne duellen. Men en Subaru i mitt eie skulle gitt MYE kjøreglede for å klare å undertrykke inntrykket av kanskje bilverdenens kjipeste interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2008 og nye impreza er ikke en brøkdel så tøff som de eldre heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...