Fifth Gear - Golf GTI mot Impreza WRX

Anbefalte innlegg

ikke overasket... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen er såpass dårlig som standard, så håper jeg at de gjør jævlig mye arbeid med WRC-versjonen for å gjøre den bedre, ellers synes jeg veldig synd på solberg og atkinson. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen er såpass dårlig som standard, så håper jeg at de gjør jævlig mye arbeid med WRC-versjonen for å gjøre den bedre, ellers synes jeg veldig synd på solberg og atkinson. :P

Liker ikke Subaru, men wrc-bilen er jo laget fra bunnen av, så sammenhengen her er vel ganske irrelevant. Utover det tviler jeg på at de lager en wrc-vinnerbil av denne pga probleme med den forrige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømmedame : flau :

Og ja, godt jobba gti!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen er såpass dårlig som standard, så håper jeg at de gjør jævlig mye arbeid med WRC-versjonen for å gjøre den bedre....

Ikke for å trekke for mange sammenligninger med rallybilen, den er jo et Prodrive-produkt:

Det er også vesentlige forskjeller på en "vanlig" WRX og en WRX STi med tanke på understell og drivverk (i tillegg til at den har mer pulver). Prisen gjenspeiler også dette i stor grad, også før avgifter. En STi er en helt annen bil på bane i forhold til en vanlig WRX. Forundrer meg derfor ikke at WRX'n taper i denne duellen.

Men en Subaru i mitt eie skulle gitt MYE kjøreglede for å klare å undertrykke inntrykket av kanskje bilverdenens kjipeste interiør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og nye impreza er ikke en brøkdel så tøff som de eldre heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.