#1 Skrevet Mars 18, 2008 Hei! Her om dagen kokte poloen min.. Hørte fra en Møller bekjent at det var vanlig at termostathuset gikk i stykker på 6N 1.6L motoren.. Skifta så termostathuset og termostaten.. Så fylte jeg på.. Problemet nå er at jeg har luftbobler.. Noen som veit om hvor på slangene det er lufteskruer? Evt hvordan jeg kan få ut boblene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 Om du åpner litt på slangeklemmer på de høyeste punktene, bør du kunne få ut lufta. Også sett varmeapp. på max varme. Motor bør være varm når du gjør dette, eller ihvertfall såpass at termostat er åpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 problemet var hvertfall i går at jeg ikke fikk bilen til "max" varme.. den gikk til 70+ også sank tempen igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2008 kan ligge en luftlomme i termostat huset da..hmm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2008 høres ut som feil termostat. skal vel lufte seg ut selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2008 lurer litt på om jeg bare har fått montert termostaten litt skevt, slik at den alltid står i åpen posisjon.. står jeg på tomgang, så blir bilen 90 grader og holder seg der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2008 godt det er felire som sliter med luft i systeme..... ARG...... holder på å klikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2008 som sagt, så er det nok ikke luft.. bare meg som har montert termostaten skevt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...