noen erfaringer med Vredestein Ultrac Sessanta

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd eller har noe kjennskap til dette dekket????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annbefales !!! Sitter godt både på tørt og på vått føre. Støysvakt. :) Christer på Dekkskift selger dette;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt med det en god sesong ifjor, og var særs fornøyd. :) Stille og behagelig å kjøre på, og satt som en klegg på bane både på tørt og særlig på vått. Slites kanskje litt fort, men det har jo sin sammenheng med grep.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vredestein ultra sessanta dette dekkmønsteret? Har fått tilbud på dette dekket som av avbildet, men når jeg leser litt, så skal jo ultrac sessanta være asymetrisk.

2901bcca-8338-4b4d-ba90-8eb4210ec001Vred

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekket du viser bilde av heter bare Vredestein Ultrac

Vredestein Ultrac Sessanta ser slik ut

UltracSessantaVooraanzicht.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet forskjellen på disse dekkene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutter meg også til de som har meget gode erfaringer med Vredestein Ultrac Sessanta! Kjempedekk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet forskjellen på disse dekkene?

Ultrac er forrige generasjon dekk og Ultrac Sessanta er nyeste genereasjon ;)

Ultrac er generelt en del hardere gummi og er litt glattere kontra Sessanta på vått føre.

Var fornøyd med Ultrac når det var i salg i de fleste dimensjoner, men når Sessanta kom, kan jeg love deg at etter test av Sessanta går du ikke over til noe annet dekk.. rett og slett et av de meste geniale dekk jeg har kjørt på selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.