#1 Skrevet Mars 18, 2008 Noen som har prøvd eller har noe kjennskap til dette dekket???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 Annbefales !!! Sitter godt både på tørt og på vått føre. Støysvakt. Christer på Dekkskift selger dette;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78211&highlight=sessanta http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=741161post741161 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2008 Kjørt med det en god sesong ifjor, og var særs fornøyd. Stille og behagelig å kjøre på, og satt som en klegg på bane både på tørt og særlig på vått. Slites kanskje litt fort, men det har jo sin sammenheng med grep. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2009 Har vredestein ultra sessanta dette dekkmønsteret? Har fått tilbud på dette dekket som av avbildet, men når jeg leser litt, så skal jo ultrac sessanta være asymetrisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2009 (endret) dekket du viser bilde av heter bare Vredestein Ultrac Vredestein Ultrac Sessanta ser slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2009 Noen som vet forskjellen på disse dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2009 Slutter meg også til de som har meget gode erfaringer med Vredestein Ultrac Sessanta! Kjempedekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2009 Noen som vet forskjellen på disse dekkene? Ultrac er forrige generasjon dekk og Ultrac Sessanta er nyeste genereasjon Ultrac er generelt en del hardere gummi og er litt glattere kontra Sessanta på vått føre. Var fornøyd med Ultrac når det var i salg i de fleste dimensjoner, men når Sessanta kom, kan jeg love deg at etter test av Sessanta går du ikke over til noe annet dekk.. rett og slett et av de meste geniale dekk jeg har kjørt på selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...