#1 Skrevet Mars 19, 2008 Hei, håper snart på å få tak i én stk 8" felg til, da har jeg 4 stk 8" med Et52. Så kommer spørsmålet, hvor tykk spacer/adapter må jeg ha? Dekk regner jeg med blir 215/35/16, skal ha mest mulig senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2008 Dette avhenger jo av hvor langt ut du vil ha felgene? Hvis du bruker denne dekk/felg/offsett kalkulatoren her så kan du regne ut selv hva du skal gå for Om du veit hvor mye felgene du allerede har bygger utover/innover og du veit bredden og offsettet, så kan du bruke de opplysningene til å regne ut hva du skal gå for. Her er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 Har/hadde 7x17 med 205/40 dekk, mener på disse hadde ET37. Disse lå ikke i kant med hjulbue. Så jeg må ha lavere innpress en 37 etter jeg har spacet felgene. Vil tro jeg skulle satse på ET rundt 22, altså 30mm spacer på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...