#1 Skrevet Mars 19, 2008 Heisann! lurer litt på hvor jeg skal få tak i et S3 emblem? da men tanke på og ha på grillen. Takker for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2008 Du kan se på ebay der så jeg mange til s3 ,der fant jeg også matter med logo til alle typer biler for en fin pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 Du kan se på ebay der så jeg mange til s3 ,der fant jeg også matter med logo til alle typer biler for en fin pris Takk for den Roald! får ta meg en titt der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 Heisann! lurer litt på hvor jeg skal få tak i et S3 emblem? da men tanke på og ha på grillen. Takker for tips! Selges vel hos din lokal Audiforhandler også, men eBay er nok billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2008 Jeg har et s3 emblem til grill liggende her...Men det mangler klips til å feste i grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 Bilder: Litt støvete: Bak, skulle vært en klips på her: I grill: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2008 : vinke :Du må få dei slike matter og.Kjøpte dem på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2008 Dagens tips Odd Ivar... gløym S3 merke. Merke uten effekta er fy fy Ulv i fåreklær regjera. Smekk heller på eit 1,8i merke bakpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2008 Men du må huske å betale med paipal for da er du sikker at du får det du har betalt for.Jeg har enda ikke fåt det jeg bestilte av ebay.Jeg batalte det den 27/2 men uikke sett noe til det enda: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2008 Anbefaler ikke ebay dette for de blir for dyrt når toll å posten ska ha sitt.Du må tolle for alt over 200;kr .jeg har nå fått mine matter med s3 logoen på men jeg kan si det var siste gang det blr gjort .dette kosta kjorta så jeg fikk meg en lærepenge av dette kan du si haaa haaa kunne fått meg to sett for den prisen dette ble off. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2008 Jeg har også HELT flonka nye S3 emblemer liggende , noen intr, send pm!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2008 Jeg har mtm merke liggende, S3 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 11, 2008 Jeg har også HELT flonka nye S3 emblemer liggende , noen intr, send pm!?hei hva e det du har da av s3 merker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 11, 2008 Bilde er tusen ord det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 13, 2008 Stilige Matter Roald . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 13, 2008 Dagens tips Odd Ivar... gløym S3 merke. Merke uten effekta er fy fy Ulv i fåreklær regjera. Smekk heller på eit 1,8i merke bakpå Hehe ja nei du sei noke der! men det e utseende ej tenke på :=). Ej hekje so masse å bevise på farta at det gjer noke hehe! e du heime for tida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...