#1 Skrevet Mars 19, 2008 noen i sarp som har en stålfelg med boltsirkel 4*108 de har lyst til å kvitte seg med eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2008 Har fire stykk, men de er fulle av "fattigmanns-krom" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 Det heter svensk krom:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 det spiller ingen rolle.. mye skal du ha for 1 æ? ev alle 4?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2008 Gratis om du gidder å hente de... hehe.. ring meg du: 95832234 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 finfint:) ringer litt senere i dag jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2008 Den er grei du!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2008 Slenger ut noen bilder av dem, så får du se om de duger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2008 ja ja, duger i massevis:) grisetøffe var de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2008 Trodde falsk krom var dette jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2008 Det er falsk krom ja, her er det snakk om fattigmanns-krom a.k.a svenske-krom a.k.a rust: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 22, 2008 Skulle du ha dem eller..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2008 da har jeg fått hentet de nye fete sålene mine, og jeg syns det er en fin kombinasjon av motor og utseende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2008 Dette blir jo nias! Fin kombinasjon av bling og svenske-krom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2008 bare venter på att en sur bmw, eller benzzzzzz skal prøve å kjøre forbil meg jeg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...