Stavanger lokallag: Diskusjon på blaalys.com

Anbefalte innlegg

haha, e så leit heila greiå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ungdom samler seg for å vise frem motor og bil samt å ha et sosialt treff hvor de møtes og prater.

 

Huff å huff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohh my god!!!! Eg kjenne endel ungdomsskole elever så ikje kan innfinna seg i skole o.l... Å språket te disse karane i denne diskusjonen minne meg VELDIG om ungdomsskole nivå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette va någen av de mest usaklige utsagnan eg he hørt på lang tid. Mange snakke som om de sko våre 14år gamle! Og dei som he tenkt å "visa" politiet og e villige til å mista skilte og lappen tenke jo bare ikje klart. Lure på kor tøffe de når de står med ein politi opp i tryne. Vanskelig å ver tøff når ingen veit kem du e på nett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå va sje artikelen så voldsomt rettskreve heller ...

 

Ryktes om stor aksjon fra rånerene på søndag. Alt som kan gå å kryba ska møta opp! Tror det kan ver någe verdt å få med seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå va sje artikelen så voldsomt rettskreve heller ...

 

Ryktes om stor aksjon fra rånerene på søndag. Alt som kan gå å kryba ska møta opp! Tror det kan ver någe verdt å få med seg.

 

Eg glede meg allerede te å lesa avisene på mandag:)

At de isje forstår at de gjør det bare verre med å holde på sånn....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe av det dummeste jeg har lest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.