Ettermontere grøftelys A4 b5

Anbefalte innlegg

Hei! Har ein audi a4 b5 uten grøfte lys org... lurte på om det er mykje pes å motere slikt? har ikkje bryter i kupe'en heller :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ettermontert tåkelys i fangeren min..

Golf IV GTI 2001 mod..

Regner med det er ganske likt..

Ganske enkelt og greit..

Kjøpte ny bryter på ebay og en kabel med en slik spess kabelsko på.

Den skal inn i kontakten ( skal inn på pin nr 8 ), som lysbryter er koblet sammen med.

Grillene der tåkelysene skal sitte er bare til og vippe ut, trenger ikke av med fanger osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ein slik bryter hos ein høgger eller hos audi vel? :) blei litt meir usikker på nå du begynner å snakke om pin nr 8 og slikt :P er første audi a4'en eg har så har ikkje satt meg så mykje inn i dette :P om du hadde hatt noken bilder så hadde det jo vore enormt kjekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella DE kan du bestille ferdig i smågrillene rundt tåkelys-hullene.! Anbefales fremfor å prøve å finne feste bak der....

Bryter får du på Møller for en 300lapp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ledningene ligger vel ikkje klart i fra tåkelyktene og inn i bilen? :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du lyktene med integrerte tåkelys kan du bruke dette, da har du jo bryteren og?...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du lyktene med integrerte tåkelys kan du bruke dette, da har du jo bryteren og?...

nevnt over gjorde eg. kappet bare ledningen til lykten, og skjøtet den med hella micro de lyktene. orginal bryter + kobling gjort på 10 min :)

men har forstått det sånn at alle ikke har tåkelys i orginal lyktene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kva skal eg sjå etter når eg skal leite etter tåkelys i lyktene? :P er det fra ein spes mod som 94-98 eller 98-00 som har det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du bare ser om du har tåkelysbryter i dashen (grønn trekant)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan eg sei med ein gang at eg ikkje har :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.audiclub.dk/artikler/artikel.php?21

Dette gjorde jeg. Gikk knirkefritt. I tilegg måtte jeg kjøpe bryter (orginal) og legge opp ledningsnett.

Men det var mye arbeid og tok tid og delene kosta flesk. Mener det kom på 4 lakser. Men hva gjør vel det når resultatet ble som orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.