Anbefalte innlegg

Er litt smålig usikker hva jeg vil prioritere først..

Toning av alle rutene eller senke 60/40 ( med senkeskåler 75/40)

Bilen er hos lakkern nå, og blir lakket sitron gul, og derfor lyst å proff sote rutene.

men har også lyst å sette på 60/40 senking. har nå 35/35 ( med senkeskåler 50/35)

 

 

vil høre hva andre ville satt først på lista..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begge deler egentlig men :) men jeg ville tatt toninga først...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal begge deler.. men hvem først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

senking ville jeg tatt først

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjerne fler forslag:) setter stor pris på det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

toninga først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Audi 90 hadde allerede fra fabrikken den toninga den trenger: Grønt glass: ja :.

 

Derfor ville min prioritering ha vært senking og i ditt tilfelle det som gir mest senking. Ev. ville jeg ha kasta blikket på et Performance-Kit fra KAW http://www.fahrwerke.de. Da trenger du ikke senkeskåler;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm? grønt glass? er ikke det på min.. syns den trenger sorte ruter. sort på gult blir jo veldig pent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett ville jeg ha prioritert senking. Det hjelper lite med svarte ruter når man har 45 graders helling sideveis i sving. "Passt der Hund drunter muss das Auto runter" var slagordet til en tuner en gang. Det er vel ikke langt unna sannheten med en usenka Type 81;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har senka litt da:P hele 50/35:P eller snart 50/35 nå er det 35/35

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...

Bilen er hos lakkern nå, og blir lakket sitron gul,

...

 

Seriøst? sitron gul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal hente bilen i morgen.. ja, blir sitron gul :) gleder meg.. er det ikke kult med noe som ikke alle andre har.. sjekk prosjekt tråden under. så ser dere bilde av en tysker som har nesten sånn farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst du har tatt ut rutene før lakking ville jeg nok sotet først. Ellers ville jeg senket..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av fargen på bilen til de som spurte:)

P1010026.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den matcher iallefall årstiden : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening er det blasfemi å lakkere en klassiker i en slik farge : grønn :

Blir det laksetrapp i bakruta når du er ferdig med traktorsenk (MYE framme, nesten ingenting bak), samt biltema soting på alle ruter? Synd du ble for sent ferdig med bilen til en Strømstad tur denne påsken....

 

Smaken er som baken, så ikke skyt meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du skriver er jo bilen allerede senket. Med andre ord er det ikke ett høydehus. Da ville jeg tatt soting først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. med DEN fargen trur jeg at jeg ville solgt bilen: rolleyes

men ta toninga først, er vel mest kledelig, bilen ser jo ikke "skam" høy ut heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La nå mannen få male bilen sin i den fargen han selv vil. Jeg hadde en Urquattro til Polistil-bilbanen min da jeg var guttunge og den hadde en gulfarge som ikke var altfor langt unna dette (men den hadde også Audi Sport-striper).

 

Når det er sagt ville jeg personlig ha starta søket etter originale, grønntona vinduer. Med dette fargevalget er grensa mellom fin og harry hårfin. Svarte vinduer trekker etter mitt syn heller i sistnevnte retning... Originale, grønne vinduer, MER senking og 15" BBS RS001 er ikke harry - selv med denne fargen;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, her skal det ikke mye soting til før dette blir blod harry. Så bruk pengene på noen fete felger istedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inspirert av Urquattro'en som Trond Gyberg hadde?

 

attachment.php?attachmentid=80920&stc=1&

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, morro at folk har sånne komentarer.. Fargen er noe ikke alle andre har. det syns jeg er morsomt..å bli lagt merke til..

Å NEI! aldri biltema solfilm.. solfimen som blir lagt på av glassmester er sungard. og 5års garanti..

så blir nok soting først, så senk så felger.. har noen kjedelige tsw felger nå..

Å nei, ble ikke Inspirert av han. men kul farge å velge på en ur-quattro:) glad noen våger å gjøre slikt.

Spesiel farge.

blir soting helt fram..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde tatt sotinga først

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok lite med traktorsenk.. kanskje noe du har gjort med din.. blir hvertfall ikke gjort på min :)

og biltema, nei, tror ikke det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.