#1 Skrevet Mars 19, 2008 1. I dag fikk jeg også opp ei feilmelding, gikk under pansret, der ser jeg det pipler servo olje ut fra den skruen som man ser der. Hvilken funksjon har den skruen? Noen som har vært borti samme greia? Hva kan gjøres her? 2. Denne slangen fant jeg utkoblet i dag, hva er den til? Den henger på torpedoveggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2008 Svar på 1. fikk jeg her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116107 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2008 Er ikke det bremseakkumulatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2008 Jeg aner ikke Flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2008 Bilde 2: Dette er enten et filter eller en ventil. Har du merket S'n din har gått / går dårlig?? dette er nemlig slangen inn på Map sensoren til Motronicen, denne¨ pleier å hoppe av på S4 og bilen får ikke de signalene den skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 Bilde 2: Dette er enten et filter eller en ventil. Har du merket S'n din har gått / går dårlig?? dette er nemlig slangen inn på Map sensoren til Motronicen, denne¨ pleier å hoppe av på S4 og bilen får ikke de signalene den skal ha. NEI, har i grunn ikke det, syns bilen har vært utrolig spræk. Dette må sjekkes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2008 1: Dette har nettopp vært tatt opp i en annen tråd, http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116107 2: Det er et fukt-filter slik at det ikke skal komme fukt inn til ECU, og som Roger sier slangen gir signal til MAP-sensor i ECU. Prøv å sett på slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2008 Fuktfilter faktisk Ja da får jeg gjøre det og teste kjerra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2008 Moisture trap på engelsk, fukt-fanger/felle er vel et bedre ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...