#26 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Makan til linselus : haha : hmmm... er vel ikke den eneste?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 29, 2004 - Du må ikke ha den grommeste bilen for å være med. klubben er til for alle som har enten Audi eller volkswagen, påpeker Araya Trodde det var en klubb for å samle interessen rundt vannavkjølte VW og Audi jeg : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim - Du må ikke ha den grommeste bilen for å være med. klubben er til for alle som har enten Audi eller volkswagen, påpeker Araya Trodde det var en klubb for å samle interessen rundt vannavkjølte VW og Audi jeg : flere i klubben som har luft Vw også da, men klubben er for de med vannskjøltemotorer... flere ting som reporteren ikke fikk med seg, men denne var bedre skrevet en den forrige reporteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 29, 2004 hehe ikke det jeg tenkte på Luis, bare det at det hørtes ut som om man måtte ha en VAG for å være medlem Så litt krasj mot vacn lov §2 faktisk Men nok om det Kult at dere får litt dekning da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 1, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Hvor mange teens har du fått med i bilen etter den repotasjoen her da Svein Erik? Blitt noen, men bruker ikke å ha med de i bilen. Fått mye meld... he,he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...