Karosseri-massasje, noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Har sett han i aksjon flere ganger. er helt rått å se på. utrolig at det går ann spør du meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han retta en liten kjøpesenter bulk i døra mi, og ble helt 100%.. Lakkerte bilen året etter, og til å med lakkerer'n min klarte ikke se hvor bulken var når vi slipte bilen.. :) Tenkte å prøve veldig forsiktig på en bitteliten bulk på dama sin bil.. Er sikkert en vanskelig teknikk å få til + verktøyet man trenger, men verdt å prøve.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta en tur opp til Doktor`n også så han får tatt en bulk jeg fikk med på kjøpet når jeg hadde bilen på clutch bytte. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Jarle Hovde på det STERKESTE!!!!!

Da jeg hentet nyebilen min hos Forenede Finans i Brumunddal i fjor fant jeg fort ut at den ikkje var 100% som jeg var lovt... Var en knapp bulk på størrelse med en femkrone på venstre framdør.. To rimelig knappe bulker rett over dørhåndtak på venstre bakdør, og et par mindre bulker på høgre bakdør....

Gikk rett inn i butikken og gav beskjed om at dette var ikkje det vi hadde avtalt.... Var faktisk så irritert at jeg var klar til å kansellere heile kjøpet.... Men da sa bare selgeren... "Mmmmm... Jeg har en kompis... Han kaller seg karosseridoktor, vi ringer han.." Jeg tenkte at jaja... Verdt et forsøk, men hørtest noe merkelig ut....

Men i løpet av en halvtime så jeg bulkene forsvinne foran nesen på meg.... Blei rimelig imponert ja:)

Sliter i dag med å finne igjen noen av de.... Må virkelig leite i rette lyset og med nypolert bil for å såvidt ane en av de.......

Så dette er tingen for de som har irriterende kjøpesenterbulker som er forb....: pisk : irriterende!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, detta må være verdt en liten kjøretur til Hamar, har en stgg bulk på døra mi, rett bak dørhåndtaket, set ut som noen har brukt kneet på døra=( har han nettside?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale Jarle Hovde. En mester med shoppingbulker som folk er så flinke til å lage. Han reiser rundt til bilfirmaer over stort sett hele østlandet så er ikke umulig at han er i nærheten av deg en dag. Bare å ta kontakt med han. Bare å nevne at du er i fra klubben så er han nok behjelplig. http://www.karosseridoktor.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er opprinnelig fra Måndalen i nærheten av Molde også... Og har en hytte\fritidsbolig der også, så han bruker å ta med verktøyet når han er der..... Trur faktisk han er der oppe no i påska.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan dette vil fungere på en strekbulk? Har ei stripe på ene bakskjermen på 20cm. Er ikke dyp eller noe, men man ser den i riktig vinkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.