Fjusking på 3b 420oppsett fra jonus.

Anbefalte innlegg

Har en liten case på at bilen driv og fjusker på 1.7 bar. skrur jeg ned trykket til 1.4-1.5 slutter fjuskinga nesten helt.

Det er værst akkurat i overgangen mellom 3500-4500 omdr.Etter det forsvinner det.

Nå skal det sies at jeg kjører med orginal bensinpumpe. Er det så enkelt at pumpa mi ikke klarer å levere nok bensin? har bestillt 044 pumpe så den kommer i posten over påske. men har lite trua på ¨å brenne stempler.:P

Har skrudd ned trykket til 1.2 nå å da for å safe litt.

Takker for svar :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bare en pumpe er nok det feilen ja....

en fordel å kjøre med bredbåndslamda for og se om du får rett blanding

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bare en pumpe er nok det feilen ja....

jada. men en 044 pumpe holder vell??

Regner med at på 1.2 har jeg rundt 300hk og da funker det fint. men til høyere trykk jeg kjører til mere fjusking blir det. Har hørt at org pumpa leverer til ca 300.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slet litt med det samme. Byttet til høyeffekts coiler. Ble som natt og dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner litt på pluggfuskingen jeg og hadde, men jeg ville latt trykket stå på 1.2 ja :P 044 Pumpa er det bremset 600+ i motor på, så den holder en stund (litt vel mye for den tror jeg, men det er bremset, og bilen lever enda)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada. men en 044 pumpe holder vell??

Regner med at på 1.2 har jeg rundt 300hk og da funker det fint. men til høyere trykk jeg kjører til mere fjusking blir det. Har hørt at org pumpa leverer til ca 300.

044 pumpa holder nok mye bedre en orginalpumpa ja....sjekk og pluggledningene dinne og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

044 pumpa holder nok mye bedre en orginalpumpa ja....sjekk og pluggledningene dinne og.

jepp. skal gå over dei.Har bare org ledninger. skal skaffes magnecore og en tenningsforsteker og en annen coil ja..

Men det har blitt verre og verre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har handlet dine komponenter av Jonus så får du sikkert svar på hva det er som forårsaker dette hvis du kontakter han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har handlet dine komponenter av Jonus så får du sikkert svar på hva det er som forårsaker dette hvis du kontakter han.

Prøvde å ringe han i sted med uten hell:p kan vær slik noen ganger.hehe

Sikkert en LITT opptatt mann:)

Så da tenkte jeg å lufte det her litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være så enkelt at bensinpumpa ikke leverer nok bensin ja. Hvor mye skal oppsettet ditt gå på? Tenkte på mapsensoren eventuelt. (Men det er vel sikkert 3bars nå)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.