Hva slags bremser er dette? Foran eller bak?

Anbefalte innlegg

Har bare dette bilde:

Bildet er lenger ned på siden...

 

Er det noen som kan slenge inn bilder av RS2 calipere både foran og bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det et utrolig fett bilde? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter:

Du har prøvd å linke til et bilde i din webmail innboks, det funker dårlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Fungerte på 2 PCer på skolen i dag...

 

Nå da?

img_1033.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare calippere burde ikke være så dyrt, da skiver og klosser koster en hel del. Er vel noen som sitter på ny pris her, evt. send PM til Bård Chr. som jobber på møller ryen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er verdien på noe slikt!

 

Hvis du har tilgang til å se på calipperene hadde jeg gjort det, sjekk om det er noe som må overhales. Stempler, støvbeskytter til stempel og den plata som klossene ligger på. Selve gummi foringen og den plata koster ikke all verden. Sjekka pris på overhalings kitt til noen porsche calippere jeg hadde, hos porsche. Var ikke billig, 350 pr stempel. Mulig Møller har andre priser. Verdien på de er avhengig av tilstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,ja. Sa i dag tidlig at jeg ville ha dem, men de ble solgt i løpet av dagen til en annen...

Skulle ha 2000 for dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er er jeg ingen ekspert men,

Hvis dette er fram calipere, så de ikke fra en RS2 iallefall.

For meg ser dette ut som at disse er bak calipere. Det er flere ting som avslører dette: Disse er "kompakte" og har kort avstand mellom stemplene. Og på den nederste kan man så vidt skimte de to feste ørene med hull i. Og det er det kun bak calipene fra en RS2 som har det.

 

(sitter å holder org 96 bak og framre cal. i hånden og ser på bildet!!!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette er fram calipere, så de ikke fra en RS2 iallefall

 

Mulig du har rett, syntes bare de lignet på de calipperene jeg hadde før. Dette var da calippere fra Porsche 993. Men vanskelig å se utfra bildet. Er de allerede solgt er det jo ingen big deal. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du skimter de to ørenen med hull i. Dette er kun bak caliperene som har dette. Så disse stemmer ifra en Porsche, for de er ikke 100% like mine RS2 (968 club sport?) Men det kan jo være fra tidligere enn 96 mod.

 

2000 er jo snill pris, men det er nok at de er til bak. Det er jo fram calipene som er populære. Ofte "bolt on" med adapter og kan brukes bl.a med A8 312x30mm skivene og samtidig beholde 5x112 boltsirkelen. Er vel ikke så vanlig at man bytter ut bak.

Bremseklosser er ikke så dyrt da? EBC Red Stuff ligger på en 1300-1600 foran (+ evt rabatter) mens org ifra Porsche butikken i Østfold snaue 2000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.