#1 Skrevet September 28, 2004 Her er datoene for møtene på Hvam. Møtene starter kl 19.00, og er på første mandag i hver måned: 4.10.04 1.11.04 6.12.04 3.1.05 7.2.05 7.3.05 Møtene har vi kantina til Møller Romerike, og vi pleier også å bestille pizza. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2004 Nå blir det endelig pizza på deg Bjørn...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2004 men skal vi spleise eller blir det sponset som tidligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya men skal vi spleise eller blir det sponset som tidligere? Spleis er greit for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2004 Blir det noe folk i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2004 John-Arild og jeg kommer i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2004 Bah, hvorfor skal dere legge møtene til de dagene jeg spiller innebandy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2004 Hvordan blir det med mat forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2004 jeg får ikke kommet i dag. skal jobbe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2004 skal i bursdag idag så blir ikke noe idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2004 GRATULERER med dagen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2004 Bra oppmøte på Hvam i kveld og fine møtelokaler. Neste møte i regionen blir på Ullevål stadion torsdag 21 oktober kl 19. Vi sees på Dolly Dimples. Vel møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2004 Opprinnelig postet av arve egeberg GRATULERER med dagen da:) var søstra mi som hadde bursdag altså ikke meg du skal gratulere, men takk for det uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2004 Merket at det kanskje kan være vanskelig hvis du ikke har vært der før å viye hvor det er vi sitter. Legg deg litt på hornet så hører vi at noen er på utsiden så vi kan komme og hente deg/dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 5, 2004 Var veldig ålreit i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 26, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 26, 2004 Hva med oss som ikke har et horn som funker? Er det ok om man ruser motoren eller gjør noe annet som høres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg kommer i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 31, 2004 Det gjør BB og jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 1, 2004 Bra oppmøte i kveld... og gutta fra Hadeland var dessuten på plass. Dessuten hyggelig må hilse på nytt medlem (Arnt med S6 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Bra oppmøte i kveld... og gutta fra Hadeland var dessuten på plass. Dessuten hyggelig må hilse på nytt medlem (Arnt med S6 ) Jeg kunne desverre ikke komme fordi jeg er fortsatt på jobb, men nå tror jeg at jeg tar kvelden. 15 timer får holde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland gutta fra Hadeland var dessuten på plass. mat veit du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 1, 2004 Minner om siste mandagsmøte hos Møller Romerike på Hvam førstkommende mandag kl. 1900. VEL MØTT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 1, 2004 Kommer vel en tur jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...