#1 Skrevet Mars 20, 2008 hva må gjøres for og få montert dette? og hva må kjøpes inn? mvh Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2008 Du kan jo bare kjøpe hvite LED pærer. Har brukt det selv som skiltlys på mine biler i snart 2 år og det blir xenon look lys. Veldig stilig, og enkelt og greit:) Du får kjøpt slike pærer på streetdesign, bilxtra også tror jeg Ørjan på forumet her skaffer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2008 Du kan jo bare kjøpe hvite LED pærer. Har brukt det selv som skiltlys på mine biler i snart 2 år og det blir xenon look lys. Veldig stilig, og enkelt og greit:) Du får kjøpt slike pærer på streetdesign, bilxtra også tror jeg Ørjan på forumet her skaffer også Har liggende "i bøtter og spann" jeg ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2008 Har liggende "i bøtter og spann" jeg ja;) Lyser disse hvitt eller blått ? Syns det ser så harry ut med blå skiltlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2008 De til Ørjan lyser vel ca 4500k, dvs hvitt og ikke blått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2008 Her har du bildet av diodene jeg har liggende. Monterte i parklys og i skiltlys. De er mindre blå en det det ser ut til på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2008 Får dere disse til å funke greit? Monterte på min A4 b7 og de blinket en gang hver sek... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2008 Jeg kjøpte mine på http://www.dioder.no og er veldig fornøyd med de!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2008 Har liggende "i bøtter og spann" jeg ja;) Har du til B6?? Har du park lys også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2008 Får dere disse til å funke greit? Monterte på min A4 b7 og de blinket en gang hver sek... Kan være flere grunner. -Can-bus/Autocheck -Dårlig kontakt -Gåen/dårlig diode Tror mest det er det første. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2008 dette hadde jeg på gti jubbin min, audi s3 og nå mercedesen;) old news:P men for ett løft i looken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2008 Har liggende "i bøtter og spann" jeg ja;) HeI har ikke et par skiltlys til audi a4 b5 a(vet ikke om alle er like jeg hehe) som jeg kunne kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2008 Ørjan sine fungerer utmerket. De er ikke blå! Ikke noe trøbbel med auto-check e.l. på A4 B7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 29, 2008 Jeg har 2000 mod Polo, disse lyste i en dag, så ble det diskotek i noen dagen, og siden har de ikke lyst:confused: Akkurat samme problem med parklysene, eller det vil si at det er bare den ene som blinker, andre fungerer fint, og har gjort det i lang tid. Hva er problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 29, 2008 Jeg har 2000 mod Polo, disse lyste i en dag, så ble det diskotek i noen dagen, og siden har de ikke lyst:confused: Akkurat samme problem med parklysene, eller det vil si at det er bare den ene som blinker, andre fungerer fint, og har gjort det i lang tid. Hva er problemet? Da er det dioden/pæren som er gåen sannsynligvis. Om du jøpte de av meg så send meg en mail på xenonmatch(a)nokab.no så bytter vi de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 29, 2008 HeI har ikke et par skiltlys til audi a4 b5 a(vet ikke om alle er like jeg hehe) som jeg kunne kjøpe? Joda det har jeg send meg en mail på xenonmatch(a)nokab.no så tar vi resten der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 1, 2008 Joda det har jeg send meg en mail på xenonmatch(a)nokab.no så tar vi resten der hei. forstår jeg det riktig at det bare er å bytte pærer for å få slik look...altså at jeg kan gjøre det på en 92 mod c4 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 1, 2008 hei. forstår jeg det riktig at det bare er å bytte pærer for å få slik look...altså at jeg kan gjøre det på en 92 mod c4 ?? Jepp. ALLE biler kan bytte til Xenon-look enten i glødepærer eller LED pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 1, 2008 har selv satt det inn nå.. gjort på 1 min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 1, 2008 Jepp. ALLE biler kan bytte til Xenon-look enten i glødepærer eller LED pærer. kjøper gjerne noen til skiltlys av deg Tom om du har. hva skal til for å få det blåskjæret i hovedlys og park og spredere også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 2, 2008 Får dere disse til å funke greit? Monterte på min A4 b7 og de blinket en gang hver sek... samme her... fungerte fint på testeren i butikken, men blinket da de kom på plass....disse var fra bilxtra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 2, 2008 samme her... fungerte fint på testeren i butikken, men blinket da de kom på plass....disse var fra bilxtra Må koble på motstand da. Jeg bruker disse: http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_244_37&products_id=683&osCsid=e263a3a49af85fb0a0d3d9e4951a9131 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 3, 2008 Måtte inn med en 25ohms motstand for å få LEDs til på mine skiltlys. Prøvde med 4 forskjellige kit før jeg ga opp og gikk for motstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 3, 2008 Ørjan må du ha motstand på de du selger og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 3, 2008 Ørjan må du ha motstand på de du selger og? På nyere biler med Can-bus så må du det ja. På de uten Can-bus har jeg ikke vært borti at man må ha motstander. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...